De Steenkamp Leergang is bedoeld voor ambitieuze CDA'ers die hun politieke competenties verder willen ontwikkelen en die het CDA een kwalitatief goed en authentiek profiel willen geven. In de leergang wordt aandacht besteed aan de ontwikkeling van politieke vaardigheden, algemene kennis van het openbaar bestuur en de staatkundige geschiedenis van Nederland, de politieke filosofie van de christendemocratie, het CDA-gedachtegoed en de EU en het CDA.

Op deze pagina vindt u alle modules van de Steenkamp Leergang. Wilt u de volledige Steenkamp Leergang volgen? Klik dan op de aanmeldbutton aan de rechterzijde van de pagina! U kunt de modules ook los volgen. Wanneer u op één van de modules klikt, komt u op de pagina van de desbetreffende module. Hier vindt u meer informatie over de module en kunt u zich ook gelijk aanmelden.